Välkommen hit, eller dit, eller här :)

Idag börjar något nytt. Nämligen min blogg som heter Tomtebolycka! Jag har stora planer och många idéer och jag hoppas att just du vill följa mig genom årets växlingar, genom min tankar, värderingar och åsikter. Det är härligt att vara igång med bloggandet igen!
Jag tror att jag kommer krypa lite närmare inpå dig. För det är mitt inre, mina tankar och mina åsikter som jag vädrar här. Jag kommer ibland vara obehaglig och ta upp känsliga ämnen. Jag hoppas faktiskt att jag någon gång gör dig arg. Men mest kommer det finnas kärlek här på Tomtebolyckan. Kärlek, skönhet, nytänk och förstås mat!
Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Följer dig... kanske dock i tystnad. Du kan vara säker på att jag följer dig på din väg. Vi ska både le, träta, gråta, skratta och kanske även gorma.



Lycka till i din blogg!

Kram Angelica.

2011-08-10 @ 18:33:40
Postat av: Annika

Hej <3! Så himla spännande! :) Jag var först att kommentera! :) Ha det bäst! Saknar dig! kram

2011-08-10 @ 18:59:47
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Elmy

Roligt. Nu ha jag nå å läsa. Saknat ditt bloggande. =)

2011-08-10 @ 20:00:25
URL: http://elmygronborg.blogg.se/
Postat av: K-Ett

Undrar om du någonsin kan göra mig arg..? Har alldeles för mycket roliga saker förknippade med dig.. Om inte annat kan jag titta på filmsnutten när du sjunger.. Då kan jag omöjligtvis vara arg på dig. :)

2011-08-10 @ 20:44:37
Postat av: Linda

FÖRST!!!

2011-08-10 @ 21:40:49
Postat av: Linda

äntligen är du tbx med blogg :)

2011-08-10 @ 21:42:36
Postat av: sofie

hej hilena hur gör man en blog i jäntligen svar järna i över morgon

2011-12-17 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0