Prosit!

"Du är ju allergisk mot spån?"
.
Sågverksarbetaren såg finurligt på mig där jag stod och nös.
.
Plötsligt insåg jag att han var den första människan (förutom, godmorgon Marcus, hejdå Marcus) som jag pratade med idag! Jag log lite och förstod att jag var lite dammig efter att ha skottat spån i åtta sopsäckar..
.
Nej jag kanske inte tål spån. Men kaninerna måste ju ha strö också :)
.
Så körde jag hem med spruttibangbangbil, och hann just så pass klart ute innan det blev mörkt..
.
Sen fick jag mig ju en språngmarsch i skogsterräng också. Tack valpen, idiot som inte gör som jag säjer utan trotsar jämt! Tack!!
.
Nu åker hundaskrället in i hundgården.
.
Jag tänker hjälpa grannen att mjölka.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0