Tomtebolyckans jul

Min julhelg har varit helt underbar! Nu blåser det som attan, det är en mindre expedition att hämta ved och skorstenarna gör blåsljud, som när man blåser i en flaska ungefär..
.
En stor flaska!
.
Trots vädret är fikafrämmande på väg hit. Jag hoppas att de vill hjälpa till att äta upp allt julgodis!
.
För övrigt står jag mest i köket och gör ny mat av julbordsresterna, som till exempel pastasås med grönkål, senap och prinskorv, skinklåda med svamp och potatis och potatisgratäng med kryddiga korvar. Det lär bli någon fruktsallad också.
.
För övrigt är grönkål och rödkål vinterns godaste grönsaker! Varma som kalla..
.


Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt vännen! :) Jag vill oxå bo i hus! Ha det bäst! Saknar dig! <3

2011-12-27 @ 21:06:25
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0