Älskad

Det spelar ingen roll vem du är och vad du har gjort.

.

Vad du än tror och hur det än blev så är du ändlöst älskad i evighet.

.

Du var lika älskad då som nu, innan du föddes fanns du först i mitt hjärta.

.

Du kommer att älskas även efter du dött, efter jorden och världen slutat existera.

.

Det finns ingen som är just exakt som du och du har en helt egen plats i denna världen.

.

Du har haft en plats innan denna världen och du kommer att ha en egen plats efter denna världen med, men det enda jag kan berätta så du förstår om före och efter jordelivet är att du bor i mitt hjärta och jag kommer att ge dig allt du någonsin önskat och behövt.

.

Du hör hemma i en värld, bättre än denna, det är därför du inte alltid förstår denna världen.

.

Men det enda du behöver minnas under din korta tid här är att älska de andra som jag älskat dig.

.

Jag vet att det inte går och jag förlåter dig för det.

.

Men fortsätt försök tills vi ses igen.

.

Du vet ju vem jag är, du hör väl min röst?

.

Släpp in mig till dig så ska jag visa..

.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oändlig trygghet...

2011-11-08 @ 13:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0