Mittinatta

Kan inte riktigt sova.. Har hänt mycket idag och mer kommer imorgon. Fel tid är det för att vara här i stugan och vädret är ungefär konstigast!
.
Idag har jag tillverkat en dörrkrans. Jag tar då sex tidningssidor och lägger dem omlott när jag gör en hård rulle. Sen formar jag rullen till en stomme som jag klär med plastfolie.
.
Jag band fast mossa och fönsterlav med floristtråd av spoltyp. Sen gjorde jag ett lager med granris, tallbarr, lingonris, kråkbärsris och renlav. Som krona på verket virade jag ett rött paketsnöre som dekoration på kransen. Kransen får hänga bredvid dörren här i stugan. Inte som hemma där den hänger på dörren..
.
Kvällen avslutades med flera timmars prat, prat och prat hos den bästa Smula jag känner. Härligt med vänner som man knappt kan slita sig ifrån!
.
Om jag fick en chans att bygga ett liv till, så skulle jag börja här..
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0