Storstadsmys

Jag är ju mycket hemma hos mig i mitt hus, i min skog.
.
Ibland jobbar jag lite i stan.
.
Men ibland kan jag ändå längta efter storstadspuls, och det enorma utbudet som finns i en storstad. Jag längtar efter fungerande lokaltrafik, affärer med för dyra saker, efter att klä upp mig, sminka mig och göra nått riktigt roligt och helt onödigt.
.
Så denna vecka tar jag helg.
.
Jag flyger till Stockholm ikväll och myser men en riktigt fin vän. Vi ska ligga och fnittra, shoppa fina saker, äta tårta och se Rihanna!
.
Jag har packat ner lilla svarta och ett lite för vulgärt nagellack.
.
I väskan ligger också en hel del magpirr..
.
Jag hoppas det blir bra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0