Om dej och ditt.

Jag är en helt vanlig ovanlig person, med helt vanliga och ovanliga tankar. Jag kräver att få vara som jag är, när jag vill, hur som helst. Om jag vill vara hemma, så är jag det. Om jag vill ta alla risker gör jag det. Hur du lever ditt liv är i ditt intresse, det är ditt val.

.

Vem är ”man”? För jag hör hela tiden att ”man” inte gör så, inte tänker så, inte lever så. Så jag undrar vem denna ”man” är, som inte gör, lever eller tänker..

.

Är du ”man”?

.

Kan inte du maila mej då?

.

.

DU är en helt unik person med en helt egen uppgift på jorden.

.

DU är älskad precis som du är, precis där du är nu, utan att du gjort nått speciellt.

.

DU är helt oersättlig. Om du försvinner kommer jorden fortsätta snurra, men ett svart hål kommer att gapa efter dig, ett hål som kommer kräva tusen brobyggen av miljarderskronorsklassen.

.

DU är skapad av kärlek, med kärlek, men du bor på ett ställe fullt av ondska.

.

DU är på väg till det bästa av det bästa där allt är optimalt.

.

DIN uppgift är att älska andra, jorden, guden och dig själv, på samma sätt som du blev älskad först.

.


Kommentarer
Postat av: julle

det där var vackert skrivet. nu vart jag rent utav tårögd utav glädje ;)

2011-09-22 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0