Norrlandsvår!

Att ligga mitt i skogen, blå himmel, i en grop i snön.. Det är det bästa med denna årstiden!

Hunden är helt slut och det betyder inte att hon ligger still och vilar. Det betyder att hon springer som en galning, skäller och beter sig illa, gräver hål och stänker ner oss med snö. Marcus jobbar på att göra henne ännu mer slut genom att köra fram och tillbaka med skotern på leden. Själv ligger jag kvar i min grop. Solar, bloggar och lyssnar på Lalehs senaste på Spotify. Vi har premium, så jag har gjort den tillgänglig offline. Mycket smart av mig! Skivan rekommenderas starkt!

Idag har jag prövat göra sesam-bröd. Det består av ägg, frön, ost, fiberhusk och bikarbonat. Mycket gott, perfekt till denna utflykt! Ska nog pröva matmuffins på LCHF-vis innan snön blivit vatten också.

En dag som denna tycker jag lite synd om dem som tror att vintern i Norrland är lång, kall och svår. Alla som inte fått lära sig det härliga med just detta. Snö, blå himmel och varm sol. Och varm dricka :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kommer i eftermiddag! ;) <3

2012-02-29 @ 14:30:31
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0