Det var den det.

Positivt inställd tänkte jag att jag skulle radera blogg-appen och installera om den. Men tji fick jag. Hela iTunes måste uppdateras och telefonen med. Och det funkar dåligt eftersom jag inte har en Mac och eftersom vår internetuppkoppling är den sämsta fru Moen skådat. . Så efter utbrott efter utbrott gick jag isäng för sent och är därför smått negativt inställd idag. . Att jag tappar saker på golvet anser jag därför utan tvekan vara personligt liksom is på bilen och krånglande bilnyckel. Nyckeln är sned eftersom låset frös eftersom bilen inte fick plats i garaget eftersom Marcus inte städat där. . Allt är Marcus fel egentligen. . Nä. Jag ska jobba lite, simma lite och sen åka hem. Sen ska jag be Marcus om hjälp med det tekniska. Inte mer än rätt när allt ändå är hans fel. . Tur jag har honom. <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0