Riktigt kaffe

Helena: Någon gång skulle det va kul att smaka riktigt kaffe...

Mannen: Det dricker vi ju jämt? Eller vill du ha en kaffekvarn?

Helena: Jaa, en med kvarn och med bönor som man rostar själv..

Mannen: (samtidigt) en sån där elektrisk från OBH Nordica och...det finns ju hela bönor att rosta!!

Helena: Men.. de är ju rostade för länge sen och har tappat smak..

Mannen: Men blir det verkligen billigare??

Helena: Nejmen men man dricker inte riktigt kaffe för att det är billigt. Det dricker man för att man inte vill dricka diesel.

Mannen: Hahahaha!!

Helena: Du tror typ att jag skämtar!

Mannen: Nej, jag hoppas!

Helena: Tittar ut genom fönstret och drömmer om solkaffe och solbullar samt ett eget hönshus..

Mannen: Spelar Wordfeud och drar i luggen under mössan.


Kommentarer
Postat av: The man upstairs

Klok man du har ;-)

2012-01-24 @ 22:16:18
Postat av: Annika

:D Jag ler hela tiden när jag läser ditt inlägg! Saknar er alla tre! ;) <3

2012-01-25 @ 10:02:57
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0