Laker Winterrace

Hallå mina vänner!

Kan meddela att idag är det musik på hög volym, stora grillen är varm och rasande motorer osar överallt! Det är skotertävling och jag är publik!

Ingen skoter nyare än årsmodell -86 är med och det tycker jag är himla bra. Farten och prestationen blir ju en helt annan. Det blir en annan stämning, ett annat ideal än om det skulle ha varit moderna skotrar man körde med. För tillfället är det paus, sen kör de igång med utslagning. Det blir väl buckla och applåder till den som vinner kan jag tänka mig :)

Ikväll är det After skoter och pub. Men vi ska inte dit. Vi ska på 30årsfest i min barndoms by. Så det är bara att snabbt hoppa ur täckisar och i festblåsan när vi kommer härifrån.

Nu har jag inte tid att blogga mer, för nu går starten!

Kommentarer
Postat av: Annika

:) Wish I was there! :) Saknar dig och lugnet upp hos er. Var i Malmö igår och blev stressad av alla människor som springer hit och dit! :( Men symässan var toppen. :D

2012-03-18 @ 08:07:01
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0