Nedrans trädgårdsdrömmar!

Jag hade besök av mellanbygden, vår lokaltidning idag på förmiddagen. Vi pratade trädgårdsdrömmar och Svensk landsbygdspolitik bland annat. Vi får se hur stor del av samtalet som får plats i reportaget :)

Sen fick vi fint söndagsbesök av min mormors namne Sigrid som lekte min gamla leksaksladugård och jagade katten. Knappt hann jag sätta mig ner förrän det knackade på dörren igen. Då var det en kaninuppfödare som kom för att prata och mysa med mina små kaninungar. Tänk att de snart är så stora att det är dags att sätta dem i en egen bur! Tänk så snabba dessa djur är.

Idag regnar, regnar och regnar det. Och hela veckan är full av aktiviteter.. Jag funderar på om jag skulle ha sytt nått. Ett förkläde är jag sugen på. Om jag bara visste hur jag ville ha det! Nåväl, denna dag lär också försvinna lika fort som den kom, så bäst att fånga den!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0