Lunchtimme!

Nu vet jag ju att det här med fiskbullar är ett känsligt ämne. Skulle du få kväljningar av detta underbara livsmedel så kanske du bör surfa vidare nu.

Jag gjorde en vitsås med fiskfond och med lite ketchup och körvel i, sen gjorde jag köttbullar av gäddfärs med ägg, lök och kryddor. Till det kokade jag färskpotatis och gjorde en vanlig grönsallad.

Eftersom bara jag äter detta blev det matlåda idag!


I bakgrunden ser ni min stickning. Det skabli en tunika eller en klänning beroende på hur stor den blir. Som vanligt stickar jag på känn ;)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag gillar fiskbullar! Låter gott! Spännande med din stickning! :) Ha det bäst älskade vän! Kram <3

2013-10-14 @ 14:13:30
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0