Egentligen

Jag tänker på nått jag inte får säja.
Säjer nått jag inte får tänka.
Och i detta ska jag leva tills jag dör.
Även om inget är för evigt här heller,
och årstider skiftar ännu igen.
Jag längtar att Vara och Göra igen.
.
.
Egentligen ska jag inte sitta här.
.
Jag ska plocka bort den här frukosten som är klar för länge sen och klä på mig. Jag ska söka två jobb och rensa hos kaninerna innan vi får besök. Fast egentligen vill jag mysa i soffan med besöket bara.. Men de stackars kaninerna kan ju inte städa själva, och är inte berättigade till RUT-avdrag heller :)
.
Marcus kör en massa skoter och ikväll ska vi äta tacos, basta och se hockey. Det blir iallafall sjukt skönt.
.
Ha en fin dag!
.


Kommentarer
Postat av: Annika

Saknar dig! Och snö!!!! Ha det bäst min älskade vän! <3

2012-01-14 @ 15:19:02
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0