Here we go again!

Jag måste säga att det är väldigt spännande att jobba som politiker.. Även om jag inte får någon lön för det.. Än!

Idag blev jag intervjuad av Norran, både på grund av min blogg och det jag skriver om här, men också på grund av mitt nya ordförandeskap i Centerpartiet. Jag bjöd på honungsolja att smörja händerna med, kaffe och historier men också en liten trudelutt av min kulning. Det lät hemskt men vad gör man inte för medialt utrymme? Hahaha...

Kulning är en konstform, en känsla och en kraft. Den strömmar från jorden genom min kropp och till vinden. Den är svår att ge på beställning, ännu svårare på fel ställe. Dessutom blev jag nervös. Men tiden ska nog komma när jag kular bra också, när andra hör på. För jag kan ju när jag är själv. Faktiskt.

Sen drar det ihop sig till ännu en Stockholmsresa för min del. Det är alltid spännande att åka till stora staden.. Men nog hade jag gärna haft någon att uppleva staden tillsammans med. Det är lite tråkigt att åka dit själv hela tiden. Det finns inget jag behöver heller.. Så de löns int shoppa loss heller.

För övrigt tycker jag det är dags att jag börjar få lön snart. För vi behöver renovera tak och bygga hönshus.

Är det någon som är intresserad av att delta i ett självhushållningsprojekt förresten? Eller vet ni någon som kan vara intresserad? Det kan vara privatpersoner, organisationer av olika slag eller föreningar. Hör av er!

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0