Det gick ju sisådär det.

Kom hit till min inte så kära dator i hopp om att jag skulle få massor på min långa lista gjort. Icket. Bara ta lunch om hoppas att eftermiddagen går smidigare. För er som undrar kan jag berätta att vår dator inte klarar av för mycket på samma gång, då stänger den helt enkelt ner. Den är gammal och trött och fixar inte med alla uppdateringar som behövs hela tiden. Så det gäller att jobba mellan avstängningarna.

Jag kan fortfarande inte berätta vad jag jobbar på men jag kan lova att det är större än något av mina tidigare påhitt, att det kan ge pengar och att jag verkligen är modig som gör det. Så får vi se hur det fortgår.

Imorgon skulle jag egentligen ha åkt till Stockholm. Men det hade jag inte förstått så jag blir hemma. Kanske lika bra med tanke på att jag ska på Norrland 2.0 i Lycksele i helgen.

Jag får så mycket inspiration så jag vet snart inte var jag ska göra av med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0