Centerns Landsbygdsdag

Ikväll åker jag till vår politiska huvudstad. Som fortsättning på valkampanjen "Landsbygdsupproret" anordnar Centern en landsbygdsdag. Jag kommer att få lyssna på politiker som jobbar vare dag med de fågor som rör landsbygden och det tycker jag är väldigt roligt!
.
Sen hoppas jag att jag får prata med och inspireras av viktiga politiker i nyckelpositioner.
.
Så nu undrar jag, vad vill du att jag ska ta upp?
.
Har Centern svikit landsbygden och hur?
.
Hur uppmuntrar man entreprenörer i landsbygd?
.
Vilken roll kan EU spela i utvecklingen?
.
Vilka frågor ska vi driva?
.
Hur skulle fler börja längta efter att bo på landet?
.
.

Kommentarer
Postat av: Annika

Skrev lite till dig innan tror jag. Jag vill bo på landet och hoppas att jag kommer att göra det igen inom en snar framtid.

2011-08-30 @ 18:59:21
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0