Imorgon..

Idag har vi haft en härlig söndag! Vännerna som sov hos oss för bröllopet stannade hos oss hela dagen och myste. Nu ska jag mysa vidare i soffan med maken och hunden. Och imorgon kan vad som helst hända för det är nämligen första dagen på resten av mitt liv.

.

.

.

 

På ett sätt är det skönt att jag inte har nått jobb att gå till, för mycket arbete här hemma ligger efter, som vi skulle ha gjort innan vintern får komma. På ett annat sätt är det väldigt nervöst att jag inte har nått jobb att gå till, för vad ska jag egentligen leva av? Jag måste försöka lita på att min plan håller och att jag kommer fixa detta. .

För om jag inte gör det kan jag vara säker på att det inte går.

.

Hoppas jag så finns det i alla fall en liten chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0