Tillbaka i verkligheten

Då var man hemma igen med allt vad det innebär. Host, harkel och underbar luft, god mat och mycket värme, även om det är kallt ibland.
.
Jag har fått massor av inspiration i stora staden, vet inte vad jag ska göra med allt.
.
För nu är det dags att ta itu med en del av äppelskörden.
.
Hoppas det blir bra!
.
.
.
Annie Lööf blir partiledare för centern..
.
Det blir väl ganska bra det?
.
En karismatisk och framåt kvinna som verkar kunna gå hur långt som helst, och kommer säkert att göra det också.
.
Jag skulle sakna Maud Olofsson vem som än blev ny partiledare.. Ingen kan ta hennes plats i mitt hjärta! Men jag hoppas att Lööf hittar sig en egen plats där.
.
Jag önskar ju också en tydligare inriktning på maktförhållandet mellan stad och land i centerns politik.
.
Så då fortsätter jag jobba för det!
.
Det är det som är skillnaden på centerpartister och andra politiker.
.
Vi förväntar oss inte att få allt serverat utan utgår från att vi måste agera själva!
.
Så jobba nu!
.

Kommentarer
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

vilken historia? :P haha snart kommer en app för XTIO som du kan ha i mobilen. :)

2011-09-01 @ 14:17:13
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0