Vår tomtebolycka

Denna blogg är sagan om vår tomtebolycka.

.

.

.

.

 

Jag och min man träffades en höst. Han hittade mig på en kontaktsida på nätet och tyckte jag var snygg.. Så han skrev en liten hälsning och vi började prata. Det visade sig att vi hade gemensamma vänner så det kändes helt naturligt att både prata i telefon och att ses ganska snart. Jag trodde aldrig att det skulle bli något men vår första träff hemma hos honom var helt magisk. Vi låg vakna hela natten och bara tittade på varandra.. Sommaren efter hade jag bestämt mig för att jag behövde plugga och frågade om han ville följa med. Han tog sig in på en annan utbildning och vi hittade en fin lägenhet på tomtebo. Där började vår tomtebolycka och där startade vi vårt liv tillsammans, men det visade sig att mycket mer än så skulle hända..

.

.


Kommentarer
Postat av: Pamela

Åh, det här lät spännande, det vill jag veta mer om, blir väldigt nyfiken på din Tomtebolycka! Vad hände sen? Kram

2011-08-11 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0