Visst har jag det rätt fint ändå?

Jag skulle bara vilja nämna lite om min förträffligt vackra blogg här. Ser ni så vackra färgkombinationer den har och hur fint olika bilder är lagda på varandra? Jag är ju väldigt kreativ och är noga med att förmedla rätt känsla, så jag är nog gaaaaanska kräsen när det gäller hur min blogg ska se ut. Och så kan jag ju noll om hur man gör också. Och har dessutom inte tid att lära mig.

.

Så hur gör man då? Jo: man frågar alla man känner om någon känner någon som är bra på bloggdesign. Har man tur så hittar man en Kickilina. En sån där person som ändå förstår hur man tänker även om det kan va en liten ynka smula rörigt när jag ska förklara vad jag tänker. Sen betalar man en slant och man får en bloggdesign- for- dummies- pdf på köpet. Sen kan man få ha det såhär fint. Bra va??

.

Så om du önskar köpa dig en total- blogg- makeover, hör av dig till henne!

.

Kommentarer
Postat av: Kicki

..och Kickilina heter på riktigt Kicki, och har bloggadressen som står ovan ;)

2011-08-15 @ 13:00:04
URL: http://kickilina69.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0