Julkalender

Någon som hann med att se julkalendern? Jag missade den totalt :)
.
Jag stekte korv och färdigkokt potatis med lök och vitkål till middag. Varm kål är verkligen underskattat! Jag saltade och pepprade och slog på en skvätt gräddmjölk som fick koka in. Efterrätten blev en clementin.
.
Jag drömde så konstigt inatt, har tänkt på det hela dagen. Först drömde jag att hunden fick mask. Och totalt överdrivet mycket också, eftersom det var en dröm. Hon smittade mig och då vaknade jag.
.
Sen drömde jag att vi hade köpt grannens hus, och hon hade köpt vårat och skulle sälja det. Dumt nog hade vi ju flyttat in i grannens hus, eftersom det var ju egentligen i vårt hus vi ville bo.. Vi hade köpt grannens hus för vi ville ha två hus av någon anledning..
.
Jag vaknade, och somnade igen. Plötsligt var jag på bio med min Lellian.. Vi skulle se en skräckfilm, men plötsligt kom monstrena i filmen in i biosalongen och började ha ihjäl folk..
.
Drömanalys någon?
.
"Mardrömmar brukar betyda lycka"
.
I rest my case.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0