O Helga natt!

Jahapp. Fortfarande har ingen julhandlat, fixat julklappar och julgran samt lagt ut frostvakten på taket.
.
Var är den där tomten egentligen?
.
Nåväl. Det är iallafall 2,5 minusgrader och det har snöat mer eller mindre i tre dagar. Så det är iallafall pyntat ute :)
.
Igår pimpade jag min dörrkrans äntligen. Den orangea rosetten åkte av och ersattes med apelsinskivor, äppelskivor, kanelstänger och kryddnejlikor. Ett rött och grällt paketsnöre med texten "god jul god jul god jul god jul" osv passade till den i övrigt helt naturliga färgskalan.
.
Jag har ju även gett min far en krans på fars dag. Hittills har den haft en dekor av röda rosor och blåbärsris. Idag fyller mamma år, så då ska den kransen få ny dekor.
.
Så ni som känner mamma och läser min blogg får inte skvallra!
.
Bli klar med julstöket nu folkens!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0