Grattis alla pappor!

Jag vaknade med massor av måsten. Kaninerna har fått nya höhäckar och vattenskålar som måste måste upp. Surdegen måste måste matas. Jag måste måste skapa några Facebook-event och dessutom måste måste måste jag hinna köpa present till pappa och åka dit i god tid så jag hinner hjälpa mamma med middagen.
.
Men sen kom jag på en sak.
.
Kaninerna har överlevt hittills, och lär göra det en vecka till minst :) Visst är det bra om jag kan jobba lite vid datorn idag, visst är det bra om jag bakar..
.
Men det viktigaste idag är att det är söndag.
.
Och att det är farsdag.
.
Så jag ligger kvar i sängen.
.
Tills jag lärt mig stressa av.
.


Kommentarer
Postat av: XTIO UNDERHÅLLNING SOM DEN SKA VARA

tack. :)

2011-11-13 @ 13:58:39
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0