Hem ljuva hem!

Då var helgen mitt i veckan slut.
.
Dags att åka hem och jobba lite både hemma och borta.
.
Men inte så mycket, för snart är det ju helg igen!
.
Jag är så glad och tacksam för mina vänner. De hjälper mig att se på mig själv med öppna ögon. Det är sällan de negativa sidorna av mig själv som jag har svårt att se.
.
Det är de positiva.
.
Den där sidan av mig själv, där jag faktiskt är en sol.
.
En brinnande, älskande gåva som ger av min energi till alla jag möter. Att skriva så om sig själv är inte lätt, det får hela jantelagssidan av mig att rodna och skruva på mig i obehag.
.
Men då finns det vänner.
.
Som berättar för mig att jag är en sol.
.
Tack att du finns!
.

Kommentarer
Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG.

Hejsan jag har en liten fråga här som jag skulle uppskatta om du kunde svara på. Jag vill inte göra ett nytt inlägg i min blogg med denna fråga så därför frågar jag dig här.



Jag ska starta en blogg tidning.

Och min fråga är om det är något som skulle intressera dig

attt läsa? Typ om du åker tåg, buss eller när du fikar eller

när du inte har någonting att göra!



Tidningen kommer att innehålla, Månadens bloggare som kommer att

pryda omslaget på tidningen och den personen är det jag som väljer

ut eller genom någon speciell tävling. Annars kan man vara med i

små tävlingar och få små intervjuer som kommer att täcka en tredje

del av en sida.



Jag kommer också ha blogg tipps och KENNY KAY kommer också vara med

i sidan, samt mode och hiss eller diss m.m (vill inte avslöja för

mycket egentligen) så min fråga är Skulle detta var något intressant

för dig som bloggar?



Jag gör en liten förundersökning för att få veta folk åsikter om det

här. :)



Hoppas du har en bra dag och vi hörs genom bloggen. ;)

2011-11-03 @ 16:26:46
URL: http://xtio.nu
Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNINGS BLOGG.

tack för ditt svar gumman, detta gör det enklare för mig att veta om jag ska jobba vidare på tidningen, glömde dock säga att det är i pappersformat, men det förstod du nog ändå. :)

2011-11-03 @ 21:13:30
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0