Att bli 30 år för första gången

Jag måste säja att den bästa 30-årsfesten man kan ha har jag just haft.
.
Jag har dansat mig trött i en vacker loge.
.
Jag har fått ett gäng hönor som flyttar hit i vår om jag fixar ett hus åt dem.
.
Jag har fått en fin buske med surkörsbär som jag läääängtar efter att få se bära frukt.
.
Jag har blivit överraskad, busad med och dansad med.
.
Jag har ätit mängder med god mat.
.
Och jag är så tacksam för alla mina vänner och allt jag fått, påde på ett ytligt och på ett djupt plan.
.
.
Jag tror faktiskt jag är lyckligast på jorden!
.

Kommentarer
Postat av: Annika

:) Du är så värd att firas som vi gjorde i helgen! Jag är så oerhört tacksam att ha dig i mitt liv! Att vara hos dig i helgen har gjort min själ lite lugnare. :) kram <3

2011-09-12 @ 09:50:04
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0