Bzzzzzzzzz! Bbbbzzzzmmmmmmm... bzt.

En sak jag tycker väldigt mycket om är att sy. Jag syr gärna kläder, men det måste bli fint! Annars blir jag sur och arg som det värsta! Med en duns åker det misslyckade in i vårt vackra höga linneskåp och där får det ligga och skämmas tills jag lugnat ner mig.

.

Det brukar ta ett år.

.

När jag inte är arg längre kan jag se nya användningsområden. Nya sätt att använda det misslyckade, på ett mer lyckat sätt.

.

För jag är lite snål också.

.

Inget får gå till spillo, inte ens om det var gratis. Men.. Om det ligger i ett skåp för att jag är arg, så används det ju inte heller, egentligen en lika stor förlust.

.

Tur jag bara är sur ett år.

.


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Låter som jag :D

2011-09-04 @ 18:19:09
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0