Jag har en plan!

För mig är det viktigt att ha en plan med mitt liv. Jag sätter upp mål för mig själv, fem år i taget och sen försöker

jag leva upp till dem. Jag utvärderar mina mål löpande och funderar på vad jag uppfyllde och inte.

.

Och långsamt når jag mina mål!

.

Det är en enorm tillfredställelse att känna att man går åt rätt håll.

.

Åt det håll jag vill, som jag valt själv.

 

.

Många gånger har jag knappt trott att det är möjligt att nå sina mål för egen maskin, och det är väl inte alltid

saker händer när jag vill och som jag tänkte.

.

Men allt har väl en anledning som det heter.

.

Fast jag vet några undantag som inte hände av en anledning, helt klart.

.

Saker som aldrig borde få hända.. <3

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0