Lövångers marknad idag!!

Bilen är packad på längden och höjden och hunden är inpackad i sin bur. Jag har klätt mig i både kjolar och

klänningar, för nu är det marknad och alla ska handla av mig!

.

Jag har med mig chutney, rabarbermarmelad och nässelpäppelmarmelad, men också surdegsbröd och

kolapopcorn. Har ni tur kan det slinka med nått annat matnyttigt ur mina gömmor. Ni får komma och kolla helt

enkelt!

.

Jag hoppas att Tomtebolyckans mat ska glädja många fler efter denna dag, många fler än mig och min man. Jag

hoppas att vårt överflöd kan bli till glädje och inspiration för alla som kommer förbi och provsmakar.

.

Nässelmarmelad på bröd bakat i bagarstuga..

.

Det är grejjer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0