Rädda politiker

 

Våra politiker verkar vara väldigt rädda för stora starka EU. Jag tycker det ska bli intressant att komma dit och

utröna varför en dag. För jag ska till Bryssel. Det kan ni vara säkra på. Jag vet bara inte hur, när och var än. Men

dit ska jag!

.

Alla gränser de sätter upp för vårt vardagsliv i Sverige, kan vi faktiskt överklaga och säga ifrån om. Det är

självklart så att det är svårt att hinna allt själv när man är personvald politiker. Men om man har ett bra nätverk

att delegera ut uppgifter till så kan man ändå göra mycket mer än vad man kan göra själv.

.

Därför vill jag bygga upp ett landsbygdspolitiskt nätverk med engagerade personer som är villiga att ge mig

input gällande vilka frågor som behöver drivas, men som också är villiga att hjälpa mig med de uppgifter jag

behöver delegera.

.

Hårt arbete lönar sig.

.

Det är så sant som det är sagt.

.


Kommentarer
Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Jag ville bara informera om att jag har nu valt att gå ut med vem jag är. :) Så är du nyfiken så är det bara att klicka sig in på min blogg. :) Om du gillar min blogg så kan du även gilla den på facebook på länken: http://www.facebook.com/pages/xtionu/154869567921526



KRAMAR

2011-09-27 @ 17:26:23
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0