Sur deg och riktig grek

Min syster har varit i grekland.
.
Fantastisk som hon är kom hon på att hon skulle plocka vilda kryddor åt mig.
.
Hon torkade dem på hotellrummet och gjorde små fina påsar som jag fick i födelsedagspresent. De luktar och smakar helt enkelt fantastiskt!
.
I födelsedagspresent fick jag också en baksten. Den lägger jag i ugnen när jag ska baka mitt surdegsbröd.
.
Brödet får en härligt knaprig skorpa.
.
Så det blir surdegsbröd med mynta och rosmarin från grekland idag.
.
Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, söta du!

Kommer uppöver inom en snar framtid och då vill jag sitta i ditt kök och bara njuta. Kanske smaka på lite surdegsbröd också..

Puss!

2011-09-16 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0