Så smått sjuk

Oj oj vad blogginspirationen har blivit sämre. Jag hoppas på att i framtiden har råd med en riktig dator och en riktig kamera. Det skulle göra saker och ting mycket enklare! Dessutom fattar jag inte hur det är tänkt att man ska kunna byta design nu när blogg.se har gjort om sin sida. Jag börjar tycka att det vore skönt med en egen hemsida att blogga på, som liksom inte blev uppdaterad om jag inte ville det själv. Man börjar ju vara motsträvig tant för länge sedan!

Jag har skaffat höns! Sex små bruna varav två är tuppar. De är så söta och har ett fascinerande språk sinsemellan. Jag försöker locka ut dem på gården med diverse godsaker, men de verkar tycka att det är tryggast inne i hönshuset ändå. De kan de ha helt rätt i med tanke på vår lekfulla hund som bara lyssnar ibland.

Om jag lyckas ta mig från hemmets lugna vrå idag ska jag plocka röda vinbär och göra Juice. Annars får jag nöja mig med att peppra Norran med insändare och planera nästa träff för självhushållningsnätverket, en föreläsning om just det nätverket till hållbarhetsveckan, en surströmmingsfest, weekendresan till Vilhelmina och ett hemligt möte imorgon..

Kom just på att jag kanske inte är så lat som jag känner mig.


Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig! <3

Svar: Tack!
Tjolebompan

2012-08-23 @ 17:54:08
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0