En fin dag!

Den isande kylan som frös själva luften har gett med sig. Istället viner snöfyllda vågor av vind förbi i böljande mönster. Lämnar vindmönster från väst mot öst. En kamera behöver jag. Det är så sant. Kanske, om jag säljer lite till, och hittar en begagnad, att det kan gå. Men de pengar jag har är tänkta till mitt hönshus.. Så det är en svår avvägning.

Idag är Marcus hemma och sitter vid köksbordet och spelar spel på sin telefon. Jag kommenterar diskussioner på Norran.

En av artiklarna i Norran gjorde mig väldigt glad, det var den om SM i vintersimmning! Vanligtvis får jag ju svåra allergiska besvär av all sport. Men detta var något utöver det vanliga. Tänk vilken publicitet för Skellefteå att ha folk som simmar i -35 grader! Vilket omkring-arrangemang man skulle kunna göra, och tänk så många turister som har mer koll på vad som händer här omkring än jag :)

Idag blir det att mysa, kanske hälsa på någon och slutligt ska jag till Skellefteå och diskutera politik. Det blir roligt!

Hoppas också du får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0