Alla manglar på nu!

Har ni hört Mage makers senaste hit "Mange bjuder"? Den hat legat på P3:s digilista ett tag nu, men om du inte hört den så sök på youtube! Musikvideon är barnsligt rolig, och om ni ser den så förstår ni också varför jag står vid min mangel och skrattar idag :)
.
Idag tvättar jag och bakar lite grann. Ska nog se Gösta Berlings saga också ett varv till. Eller iallafall börja på. Såg den i helgen, men känner att jag inte höll fullt fokus.
.
Jag tycker svt:s satsning på dramaserier i historiska miljöer är helt fantastisk. Exempel är snapphanar, julkalendern och Anno 1790. Även denna version av Glsta Berlings saga är outsägligt vacker. Precis så vill jag att mitt hus ska se ut :)
.
Nästan :)


Kommentarer
Postat av: report writing

En yrvaken, kramig och hungrig hund kikade på mig i dörröppningen

2012-01-13 @ 12:15:22
URL: http://customwritingservices.org/report.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0