Austin Powers är med på fredagsmyset!

Om det är några filmer jag inte förstår så är det Bond-filmerna. Om det är några filmer jag verkligen gillar så är det Austin Powers.

Om det är några filmer jag inte förstår så är det mission impossible och The Island. Om det är några filmer jag verkligen gillar så är det crounching tiger, hidden dragon och inglorious bastards.

Jag gillar inte monty pyton och inte Lottie britain. Tacka vet jag smala Sussie, bröllopsfotografen och ingen bor i skogen.

För övrigt har jag varit på anställningsintervju idag. Hoppas det går vägen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ler när jag läser hela inlägget! :) Du är bara så underbar! ;) Jag håller alla tummar och tår! All kärlek till dig! <3 Kram

2012-03-03 @ 11:43:19
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0