Fotograf sökes!

Hej mina kära läsare! Idag vill jag gå ut med en efterlysning, och jag tror ni kan hjälpa mig.

Jag söker en fotograf som vill marknadsföra sina bilder via min blogg. Förslagsvis har fotografen varit inne på min blogg och är inne på någotsånär samma linje som jag, värderingsmässigt. Jag hoppas att fotografen har fina naturbilder som hen vill visa upp. Jag kan erbjuda många fina miljöer och idéer på bilder, men tyvärr ingen ekonomisk ersättning i nuläget. Om vi lyckas marknadsföra min blogg så den ger klirr i kassan så delar vi givetvis på detta.

Jag hoppas även fotografen är intresserad av ett självhushållningsprojekt!

Mig når man här eller via mail: [email protected]

Tack!


Kommentarer
Postat av: Lina Lindberg

Hej Helena! Jag var med på mötet angående självhushållningsprojektet och vet inte i nuläget vad jag skulle kunna bidra med, men kanske min kamera. Jag älskar att fota, men gör det enbart som en hobby. Kolla in min blogg och se om bilderna är något att ha. Självklart är jag intresserad av självhushållning, djur och natur och det vore kul att kunna engagera sig på något vis.



Mvh Lina

2012-04-28 @ 18:34:37
URL: http://linalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0