Mediadrev!

Vanligtvis när man pratar om ett mediadrev så brukar det vara något negativt.

Det är det inte här och idag!

Idag är det internationella kvinnodagen och därför har centerpartiet i Burträsk firat Veronica Isaksson på Skapa med tårta! Hon är en otroligt inspirerande kvinna och företagare som vågar satsa på en nishad butik i Burträsk. Hon har minst sagt koll på handeln i området och hon vet vad det finns marknad för på denna ort. Jag hoppas att många tar henne som exempel när man pratar om företagande utanför städerna!

På grund av detta har jag idag intervjuats av både tidningar och radio. Jag har skrivit insändare och debattartiklar och under nästa vecka kommer det mer. Så det är absolut ett positivt mediadrev detta!

Jag höll dessutom på att inte kunna komma i tid, eftersom min snygga avelshane Romeo hade rymt dagen till ära! Jag blev jätteorolig, men då kom han fram och nosade på mig lite. Så det var ingen fara. Marcus var snäll och avbröt sin sovmorgon och gick och fångade in busfröet. Det är sånna gånger man är glad att man är två!

Nu tänker jag bara gotta mig åt detta ett tag. Idag är det fullmåne och jag ska be och tacka för allt jag fått. Jag ska också be om sol och glädje i helgen!

Sköt om sig och se till att uppvakta en kvinna du tycker är stark och inspirerande! Vi behöver göra det, om vi ska få ett jämställt samhälle någon gång. Då måste vi se kvinnorna och vad vi gör mycket mer än idag. Så kör på nu!


Kommentarer
Postat av: Annika

Du är en underbar kvinna och jag känner mig stolt över att ha dig som min vän! <3 Saknar dig! kram

2012-03-08 @ 16:28:25
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0