Om att höja antalet besökare på bloggen

Jag har nu försökt lite av varje och av allt jag prövat hittills verkar effektivast vara att köra helt utan annonser på bloggen, om man inte lyckas sälja annonser själv, marknadsföra via Facebook och att länka och pinga så mycket som möjligt. Det jag prövat i övrig med reklamlänkar, smårutor och annat har inte funkat bra alls på unika besökare..

I helgen blir det iallafall Arvidsjaur och brudarna. Det blir mycket dans och en hel del bus! Sen blir det marknad till på köpet! Mycket mysigt. Jag längtar dit och den vackra Arvidsjaurska vårvintern. Den är verkligen något speciellt!

För övrigt har jag en plan. Igen. Långt ifrån första gången, men den här gången kanske det går vägen! Hoppet är väl det sista som lämnar mig med vetja!

Idag jobbar jag lite. Men sen blir det helg :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Spännande. Jag vill oxå till Arvidsjaur. <3

2012-03-30 @ 20:14:22
URL: http://annikashandarbete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0