Vila golv

Jag ligger på golvet. När jag var barn gjorde min pappa ofta det efter maten. Sen brukade alla barn lägga sig ner bredvid honom eller hoppa på hans mage. Hunden var förstås också med.

Min hund fattar för övrigt inte vad jag håller på med.

Innan mörkret faller ska vi besöka kaninerna och promenera hunden. Skulle ha haft tagit tag i en ordentlig rengöring av kaninburarna och klippa klorna inför parningen. Men det får helt enkelt bli en annan dag. Gårdagen var fullspäckad 12 timmar utan rast. Idag har jag jobbat. Imorgon bär det av till Stockholm.

Jag ska på kretsordförandekonferens på riksdagen. Riktigt spännande! Jag hoppas att jag ska få mycket bra info och en hel bunt med kontakter dessutom :) men det blir en tidig kväll.

Det är verkligen dags att så. Jag känner det i hela kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0