Skitkonstigt

Idag har vi jobbat med performance art och installationer. Mycket intressant men kort om tid så det blir lite skissartat..

Dagens känsla är iallafall att jagare gång jag gjort något så vill jag göra det igen, direkt efter. Jättekonstigt! Det är som att jag lär mig så mycket under processen så direkt efteråt vill jag använda det jag kan igen.. Och igen.. Och igen.. Man blir ju aldrig klar!



Här ser du alltså min hyllning till ringblomman. Trädgårdssolen, som växer i bajsig, maskfylld jord och ger så mycket igen.

De torkade bladen är frasiga och skräpiga, de håller liksom ihop. När man inser hur användbara dessa blad är i bland annat mat är det lätt att bli förfärad över att man inte kommit på det tidigare.

Lite så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0