Jag vill inte be om ursäkt för den jag är.

Det är så mycket. Jag samlar på så mycket. Dumheter egentligen. Det tar mycket längre tid än ett år att städa upp i skiten. Och jag tänker inte börja i ett visst hörn bara för att det skulle gynna någon annan..

Nä, det är faktiskt min tid nu. Jag bestämmer.

Bokidéer
Klädmönster
Knappar
Gammalt tyg
Prestationsångest
En tuss kaninhår
Tårar
En gammal nagel
Kärleksbrev
Min första skiva
Osynlighet
Första pojkvännens gardiner
Dåligt samvete
En tomte
Gosedjur
Korgar
Besvikelse
Garnstumpar
Gamla kläder
En gammal godis
En trasig strumpa

Den sköna känslan att ha slängt, rensat, ordnat. Allt är värdefullt, för det är mitt. Och nu vet jag var mina skatter är. De är där.


Kommentarer
Postat av: Annika

Massor med styrkekramar till dig från mig fina du! Allt har sin tid. Att inse det är oerhört befriande. Har precis som du mycket att städa, både fysiskt och psykiskt! Kram ❤️

Svar: Ja det är ett evigt jobb. Lycka till med din städning! Kram ❤️
Helena Moen

2016-10-11 @ 09:01:38
URL: http://trivsmedmittnyaliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0